Waiting on Wednesday #12

Waiting on Wednesday wurde von Jil von Breaking the Spine eingeführt. Jede Woche am Mittwoch, wie der Name schon sagt, stellen Blogger ein Buch vor, dass sie selbst sehnsüchtig erwarten.

Heute warte ich auf:
SPOILER!
 The battle rages on.

Ali Bell and Cole Holland's crew of zombie slayers thought they'd won the war against Anima Industries, the evil company responsible for capturing and experimenting on zombies in an effort to discover the secret to immortality. In the last epic clash, the slayers lost many of their crew and closest friends. But Frosty, the ice man himself, has not recovered from one casualty in particular—the love of his life, Kat Parker.

On the path to self-annihilation, Frosty receives a message from beyond—Kat's spirit returns, insisting he partner with rogue slayer Camilla Marks. Frosty will do anything for Kat. Except that. Camilla is the one who betrayed them all, leading to Kat's death.

But when Anima rises from the grave to become a force the slayers may not have the strength to overcome, Frosty, Camilla and all the slayers will have to work together to survive. And one broken slayer will learn that sometimes, the line between hate and attraction is blurred…and the road to redemption isn't through revenge, but in letting go of the past and grabbing hold of the future.

(Quelle: Goodreads)

Schon die ersten drei Bände haben mich hellauf begeistert. Natürlich freue ich mich jetzt auch auf den vierten und letzten Band der Reihe.  Der Klappentext lässt vermuten, dass es dieses Mal eher um Frosty gehen wird und da es zu ihm noch so viel zu erzählen gibt (Wir kennen ja nicht mal seinen richtigen Namen.), schätze ich, dass es wieder ein geniales Buch wird.
Die Haupthandlung ist meines Wissens nach schon abgeschlossen, so dass die Reihe auch nach drei Bänden zuende gelesen werden kann, aber für alle Fans (wie mich xD) ist Band 4 ein absolutes Must-Have. Am 29. September 2015 ist es soweit.

Freut ihr euch auch auf das Buch und auf welche Titel wartet ihr im Moment ganz besonders?
Schreibt's mir in die Kommentare.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freu mich über jeden Kommi :)